sobota, 30 sierpnia 2014

Punkt widzenia pozycjonera

pozycjonowanie opole
SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie trzeba już tworzyć tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz